Thursday, May 24, 2012

Janda sangat baik XD

Haloha *lelambai*

Baru ahad lepas, aku pergi janda baik.
Heewww :p memang terbaik lah, as usual lah kan, *da bnyak kali pergi sana* sampai sana mesti bawak pelampung yang besar tu pergi main dekat sungai, baring je atas, tahu tahu dah sampai hujung sungai tu. Dekat hujung tu ada tempat yang sangat dalam, and jarang orang berkelah dekat situ, memang agak sereemmmm tapi dah biasa, lol. So selalunya aku dengan cousin aku lah yang main, percaya tak? Aku sorang je pempuan yang lain semua lelaki lelaki macho? Haha, aku ni semua benda extreme aku nak try. Memang best lah.

Lepas mandi semua, naik atas kejap untuk makan then mandi lagi. Bukan mandi biasa, main pelampung lah. Hikhikhik. Oh ya, air dekat sana sejuk nya semacam. Macam mandi ais tahu dok? Keja aku dekat sana mandi, makan, mandi, makan, mandi, tidur. Mwahahahaha. So family aku plan nak pergi lagi. Yang tu aku taktahu bila.

So here is dis picture


Ni kakak sedara aku, umur taktahu pulok tapi atas aku berapa tahun je kalau taksilap.



Ni abang sedara hot tesentap aku. Handsome an an? Mwahahaha



Ni lah dafi clonning. Haha



Kalau nak tahu, dia ah yang berlakon cter MR.Bean uh. Tak percaya? Tanya dia sendiri.




So ni aku, cantik tak? *blushing kejap*

No comments: