Wednesday, October 10, 2012

Busy amet dong

Hello.

*langkah kaki kanan* Assalamualaikum semua. Lol *krikkk kriiikkkkkk* segannya takde sape nak baca. Hehe.

So hi semua, again :)

Rasanya sekarang sangat busy, dengan revision, study, exercise, berangan lg, EH? Hahaha. Lol okay, memang teramat busy, tinggal berapa hari je lagi kan nak SPM dah. Aduh takutnya, dengan add math memang terumbang ambing lah jawabnya, tapi alhamdulilah lah trial lepas cuma 2 subjek yg fail, saya jangkakan 4. MWAHAAHAHAHAHAHA. Stop syira, be serious please. Ya saya tahu, result agaknteruk, tapi, ermmmmm, oh ya yang fail for sure lah addmath dan physic. Aduh, teruknya.

Tahu tak, sebenarnya, paper agama saya tak jawab soalan no.2. So markah dah hilang 20 kat situ, paper dua agama lagi lah saya tak perasan soalan no 3&4. Kesiannnnnnnn kan? :'( *HUWAAAAAAAAAAA :'(* *kesat air mata*. Time trial, subjek sejarah pun saya tak baca, memang teruk ah jawabnya. Tapi takpelah, ni ingatan untuk saya tak ulang lagi :) hikhikhikhik




P/s : justin bieber look so cute. :p

No comments: