Thursday, June 14, 2012

birthday present

haloha :D

Assalamualaikum :) jawab eh jangan tak jawab.

oh ya, saya disini sebagai *bagai berpidato* ingin menyatakn hasrat saya *macam nak meminang lah pulok* untuk menyenaraikan apa yang saya nak tahun ni.

*jeng jeng jeng......* *violin rythmn* *drum roll*
LOL,  panjang betul gimiknya ya. oh ya, ni ha senarainya

#1. handphone.
ya saya nak handphone, eh kenapa nak handphone? kerana phone saya dah buruk. lol

#2. new handbag, kalau boleh nak Charles & Keith
banyak cekadak kau syira nak handbag mahal mahal? ni yang saya nak, tak paksa pun. kalau dapat alhamdulilah :)

#3. nak duit jelah kalau takdapat hadiah.
eh duit boleh saving apa. boleh shopping. yeayyyy :D

k lah tu je nak meng update

p/s : 14 july jangan lupa bagi hadiah :)

No comments: