Thursday, June 14, 2012

I feel down badly

haloha guy :P

Assalamualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang.

maaf kalau selama ini saya agak tidak bersemangat seperti hari hari biasa, dan mood saya sepanjang minggu ini sangat down, kenapa saya down? kenapa? kenapa? *macam nak maakn penampor je ek tanya banyak banyak* *classmate asyik tanya je* "syira, kau okay ke?" "kau kenapa takde mood syira"

jawapannya kerana *drum roll...............* *bunyi flight.........* haha, lol. jawapannya kerana result exam saya yang tak berapa memuaskan hati saya. kenapa saya bodoh? ye, saya tak belajar, eh tak, saya belajar tapi saya rasa teramat sangat sampai saya lansung takdapat fokus dalam pelajaran, kenapa saya rasa macam ni? sebab saya selalu fikir pasal SPM sampai otak saya takdapat berfungsi, eh kenapa tak dapat berfungsi? sebab banyak benda saya kena fikir.

siapa kata hidup sebagai senior ni best, siapa? *cekak pinggang tunjuk selipar buruk* *muka bengis+comel* eh, apa ni ? eh eh? lol. ya, memang senior best sebab nak habis sekolah, tapi tahukah anda sebelum habis sekolah, kami ada exam yang akan menentukan hidup dan masa depan kami? tahukah anda, kami sebagai pelajar science stream ni pecah otak menyiapkan pelbagai homework dan menjadi harapan sekolah+ ibu bapa? ya, sebab tu tanggungjawab kami berat.

saya adalah anak terakhir dalam keluarga. mama n baba' saya mengharapkan saya supaya saya berjaya. saya takut kalau saya takdapat membalas jasa mereka. walaupun subjek yang saya fail ni adalah subjek add math and chemist, tapi saya taknak mencacatkan result saya. teruknya kalau hancur. oh kenapa bila belajar soalannya sangat senang tapi bila time exam, sungguh pecah otak? kebaap? nampak tak permainannya? LOL :D


k lah mahu menyibukkan diri dengan benda yang lebih berfaedah :)



No comments: