Saturday, June 9, 2012

Perlu ke sedih?

haloha :D

Assalamualaikum, kalau tak jawab jahat, kalau jawab baik :)

oh ya, baca title ni *tunjuk title* perlu ke sedih? eh, sedih kenapa pulak syira? haaaaaa. hikhik, perlu ke sedih tengok ex kita bahagia bersama yang lain? perlu ke sedih tengok cerush kita dah ada gf? perlu ke sedih bila kucing mati? perlu ke sedih bila bahagia? eh?

so now, syira akan jawab untuk kamu ya.

#1 Perlu ke sedih tengok ex kita bahagia bersama yang lain?
 
first bagi orang yang tak memahami mungkin mereka akan tanya tentang ni, mereka masih belum rasa lagi perasan jealous ni. so yang taktahu diam okay? *baling selipar kalau bising* bagi syira lah kan, memang orang patut sedih, bayangkan lah, orang yang kita pernah berjanji setia kemudian berpisah mengikut kehendak ilahi dan kemudiannya dia bersama wanita lain, *tengah bayangkan kalau amir kahwin dengan orang lain* Ya Allah, sedihnya. sangat sedih okay. takdapat bayangkan kalau jadi macam ni. apa yang kita boleh buat adalah doa, mungkin kita takkan sanggup nak hadapi dia lagi, so doa adalah perantaraan antara kita dan cintanya. so hargai dan berdoalah supaya mendapat keberkatan hidup.

#2 Perlu ke sedih tengok crush kita dah ada gf?

bagi mereka yang masih belum terlewat untuk mengatakan cinta dan confess dengan orang yang kamu suka, work for it NOW! kalau dia dah ada gf lain, jangan lah pulak kamu nak bersedih, siapa suruh tak bagi tahu, kennn dah menyesal sekarang. LOL. membuang waktu je buat macam ni tahu tak. so stop being coward and try hard be a awesome confessor, eh? #OhMyEnglish, lol. pape jelah. janji korang faham okay? fikir lah yang seharusnya kita buat ok?

## Perlu ke sedih tengok kucing mati?

Lol, sedih or tak? bagi sesiapa yang sedih tu, dia memang berperikemanusaan, hatinya sangat suci, lol. Haiwan akan tetap masuk syurga termasuk binatang yang haram dia atas muka bumi Allah ni. WaAllahualam.




salam sayang,
syira haloha sam


p/s: need to sleep. so sleepy~ goodnight

No comments: