Tuesday, July 24, 2012

Handphone :'(

Assalamualaikum, tak jawab jahat, kalau jawab baik :P

Awak, awak semua *bunyi kucing gaduh,miaoooowwwwwww* saya nak luah perasaan ni. Awak tahu tak *menangis ter-esak esak* phone saya dah cacat, kurang upaya untuk menaip text lagi. Sedih sangat *masalah kritikal*. "PAUSE"~lakonan tak menjadi.

Cenggini ah nak cerita, abang saya kan, yang ewan tu kan, dia janji kan *macam nak kena penampor banyak kan!* nak bagi saya phone BB. bB tu apa? Duduk dalam hutan pleasee~ hahahahahahaha. BB tu Blackberry. 'blackberry tu buahkan?' ye bijak, tapi wujud zaman kuno mana ni taktahu blackberry tu handphone? Astafighurwah, benda tu pun taktahu, nak kena ni *buat muka garang* hikhikhik, drama betul.

Mana tak geramnya, ewan janji nak bagi handphone, tapi tak. K baru tahu abang saya ni ada darah campuran, mix blood india gitu. Hikhihikhihik. Mixblood nya ketara dengan janji kelingnya. Yang jadi mangsa perbohongannya, saya lah tu :'( huuuuuuuaaaaaaaaaa! Mama!!!!!! *lap air mata* dah lah, saya nak handphone baghu. Nak jugokk! Tak ghira jugok. Nakkkkk!!!

Special part for Amir's Azirul Bin Jaafar
(ehem ehem) dear sayang, i know you'll present me right after you get the money, but this is too late for me to receives present and you already broke my heart into pieces, i wish you could force that JEBAB to give back your money so I can get my present. MWAHAHAAHAHAHAHA. As you know my phone is already hang and hang all over again. And imma tired with this problem. Hope you'll consider it again, or DONT EVER PROMISE ME ANYTHING EVEN A BOTTLE OF DRINK! -- I WANT NEW PHONE SAYANG!




Sony xperia u. HUAAAAAAAAAA :'(




ewan janji nak bagi ni tapi TAK**






P/S: entry penuh air mata. Entry dah banjir. Kesian, lap sikit screen tu eh.

No comments: