Tuesday, December 4, 2012

Dah boleh kerja

Assalamualaikum and hi

Semalam daalam perjalanan balik dari ikea, so berborak lah dengan mama, mama tanya nak buat apa lepas ni, nak study dekat mana, nak ambil course apa utk study, so memang tak tahu lah nak jawab apa, mama asyik tanya macam tu je.

so first ni jawapannya, "nak buat apa lepas ni?"
lepas balik sarawak nak cari kerja kat around Empire Mall, subang. sebab tempat tu paling dekat kat rumah & rasanya dah boleh cari duit sendiri, teringin jugak shopping dengan hasil titik peluh sendiri. hehehe, memang lah macam "kau ni mampu ke?" haishhhh, saya dah besar, dah boleh berkerja keras sendiri. cewahhhhh, ayat je kan? blueekkkk :p

second, "nak study dekat mana?"
kalau nak ikutkan hati nak kat Uitm Shah Alam je, tapi kan semua tu kena ikut pemilihan yang sepastinya kita takkan tahu kat mana kita akan study kan kan? so I decide my own mind nak sambung study kat Lim Kok Wing, ehhhh? tempatnya sepastinya dekat dengan rumah je :) yelah, abayangkan, sekarang pun duduk rumah daah bertiga je *syira, mama and baba'* so lepas saya pindah, siapa nak jaga mama and baba'? abang saya jangan haraplah,s ekarang pun busy meniaga je. so kesian mama kan? bukan saya nak menghabiskan duit mama cuma saya kesiankan mama. kita ni bukanlah kaya mana. haishhhh. let Allah decide all this.

"nak ambil course apa?"
pasal course ni saya sendiri taktahu.


so toodle :) will let this know

No comments: