Wednesday, December 5, 2012

yayyyyy mama bagi duit shopping

Assalamualaikum :D

kalau  baca title, mama bagi macam beribu je kan? LOL tak lah sebanyak mana, sikit je tapi cukuplah beli beg baru. nak dijadikan cerita kami pergi Subang Parade tadi sebab baba' nak jenjalan, so dalam Parkson tu saya jumpa backpack yang saya nak. haishhhh cantiknya, tapi bila tengok orang dah beratur panjang + muka kakak cashier tu pandang maut macam saya pengemis je *hehehe alasan taknak bayar beg* so saya pun kata dengan kuat dekat baby *sebab rasa marah en* "Jom lah baby, beratur tak lah panjang mana, pandang pun jeling macam tak mampu" then terus blah mcam tu  je. hehehe. then jumpa mama kata yang saya malas nak bayar and nak beli beg kat tempat lain, beg tu tak lah mahal sangat 145MYR/ RM145 je tapi bila orang pandang mcam tak mampu terus saya taknak beli. please eh kak senyum ke apa ke, sour tahu tak.

so apa yang saya beli tadi hanyalah kasut :D IT WAS NEON PINK SHOES *design ala ala vans lah kunun* LOL. but hey, siapa yang beli kasut tu please whatsapp me at 0183550213 :D RM45 only. so murah uollls *ala makcik kepoh*

then beli nail colour memandangkan saya pun haritu dah habis, so saya beli warna turqoise and neon orange, beli dekat elianto je. haritu beli yang revlon sampai RM30, amboi. kat elianto Rm5.50 only. woahhhhhh. memang kat sana jelah saya beli nampaknya nanti :) hehehehehe. LOL me guys :)

so nampaknya tu jelah saya beli. so toodles guys :)

much love :)

No comments: