Sunday, December 9, 2012

how to know if your boyfriend is cheating on you

Some clear signs that your boyfriend is cheating, is when he starts changing; like coming home late, or not telling the truth about minor stuff. When he is getting messages on his phone, or if he deletes incoming and outgoing calls. If you try to reach him and he doesn't answer, or if he goes out but doesn't want you there, or if he is dishonest about where he was and who he was hanging out with. If he loves you, there is no reason not to be truthful.

apa yang kata atas ni kawan saya google kan and forward kat saya. rasa macam "ehh betul ke dia curang?" tapi tak semua benda ni boleh percaya kan, so saya sendiri google supaya ada bukti yang sahih ah bagi tahu tentang semua ni and 98% jawapan adalah sama seperti yang diatas. Ya Allah, takutnya kalau benda ni terjadi, jujur, saya bukan tak percaya dia cuma sedih lah bila fikir pasal benda ni. Takkan ah dah 2 tahun baru nak buat hal, kalau takdapat terima saya jujur jelah, saya tahu saya tak perfect, apa yang saya nak hanya perhatian dari dia, perkataan cinta setiap hari, call and text saya dulu supaya saya tak jadi macam tunggul kayu yang harap dia akan ingat saya. saya nak dia rindu saya tanpa saya tanya, saya nak ikhlas dengan saya. Saya rasa bodoh gila bila terpaksa menangis dan takboleh bagi tahu dia semua ni sebab taknak salah faham berlaku. susah ke nak berterus terang dengan saya? Kalau tak cinta bagi tahu, jangan hukum hati saya macam ni. Saya dah pernah rasa sebelum ni, hati saya hancur, tapi saya cuba bangun dan teruskan hidup *tu baru 4 bulan couple* tapi saya dengan dia dah lama, terlalu lama bagi saya sebab saya susah nak jatuh cinta, jadi saya harap dia akan jujur.

Saya tahu perangai saya akan melulu, selalu salahkan dia, tuduh dia, tapi semua tu sebab saya takut kehilangan dia, saya cuba taknak menangis sebab dia, sebab saya nak bahagia je. Semua tu susah ke untuk saya dapat? Kenapa benda ni terjadi bila hati saya sepenuhnya jatuh cinta kat dia? kenapa sekarang? sedihnya :'( 

p/s : saya harap dia akan baca dan faham bukan salahkan saya tapi cubalah letakkan diri dekat tempat saya sekarang. 


No comments: