Sunday, December 2, 2012

the thing i worry the most

Assalamualaikum and hello :)

as i said on the title above,benda yang semua perempuan takut ialah bila kita dah bercinta bertahun then dia curang macam tu je! this is not fair *hentak hentak kaki* mana boleh macam ni, segala pengorbanan kita dia tak hargai ke? at least, hargailah sikit,m jangan main suka hati nak curang. amboiiiii..... mentang mentang laki boleh kahwin 4, terus nak sesuka hati curang eh. i really hate that feeling, yelah mana ada perempuan nak macam ni kan.

so dear Amir Azirul Jaafar, kita dah 2 tahun++ so saya nak cakap kat sini, saya taknak awak curang. again, TAKNAK AWAK CURANG. boleh baca kan? *siap caps lock lagi* so please jangan curang, jangan hancurkan hati saya, jangan biarkan saya menangis, jangan biarkan benda yang sama berlaku dalam hidup saya lagi sayang. saya sayang awak, dan saya harap hubungan kita akan kekal hingga akhir hayat kita, saya nak buktikan kat kawan kawan saya, yang hubungan ni akan kekal. even kita selalu gaduh semua tapi saya betul betul tak bermaksud nak cari pasal semua, so sorry sayang. so hear this, saya harap awak akan kenalkan saya dengan family awak, sebab saya rasa awak patut kenalkan saya. okay lah sayang, honey cinta sayang.


p/s : saya betul betul maksudkan bila saya cakap saya cinta awak, xoxo :)

No comments: