Saturday, February 16, 2013

my prince charming...........still exist?

Assalamualaikum :D

On my previous entry I told bout my dream. Mimpi tu mungkin mainan tidur tapi pernah tak berangan pasal hidup? atau lelaki impian? 

Sejujurnya syira ni kuat berangan taw. kadang kadang adalah jugak fikir "bestnyaaaa dapat lelaki mcm dalam cerita Korean ni, cute je. sayangnyaaa dia kat perempuan tu. haihhh ada ke orang wujud mcam ni? dapat ke dia sayang aku?" woiiiiihhhh, kau ni berangan je kan. tapi tu ah perempuan. teringin nak tu teringin nak ni.

ehhhhh sat, pernah tak listkan lelaki macam mana nak? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA yes aku pernah. LOL memang pernah, nampak je macam ahh takkisah lah. tapi........ amekk kau dalam bilik berlambak list aku gantung apa yang aku nak. hahahaha. memang aku takkan dapat exactly dalam list tu tapi mana lah tahu kan, apa yang aku berangan ni jadi kenyataan......

so ni lah listnyaaa apa yang aku nak dekat MY PRINCE CHARMING :DDDD *excited sat* *senyum lebar nampak braces* *muka tak seberapa comel*

1. someone yang boleh sayang aku sampai bila bila
*takkan pernah putus asa untuk mencintai aku sampai mati* (LOL tipu ah sampai mati, tipu tipu)

2. Terima aku seadanya *jarang lelaki boleh terima kekurangan seseorang perempuan*

3. Penyabar (sebab perangai aku mengada ngada, keras kepala, degil, gedik......haih! sabar jelah noks)

4. Selalu ada dengan aku *taknak lah 24 jam tapi PERLU setiap saat, setiap jam,setiap hari, setiap bulan, setiap tahun, setiap masa........(hambar)*

5. Memahami........ perlu faham yang aku ni muda lagi, banyak benda nak buat, teringin jugak lepak dengan kawanzzz semua, so yes, memahami amat penting

so yes tu je aku nak semua. lepas dah listkan apa yang aku nak, aku nak listkan perangai aku yang sangat........annoying much. *takde sape boleh tahan dengan aku* MUEHEEHEHEEHEHEHEHEHE

1. annoying (banyak cakap sampat sumpah korang rasa bosan)

2. Keras kepala (memang weh, apa orang cakap aku memang tak amek kisah pun, HAHAHAHAHAHAAHA)

3. Degil ( dah keras kepala memang degil lah jawabnyaaa)

4. Kasar (sebab aku dah ah anak last, tak brutal lah nak manja manja bagai, dapat pulak abangsss yang ganas, aduhhh.. memang lagi kasar benor lah perangai aku ni)

5. Mengada ngada (tahu tak bapok yang acah acah perempuan tu? ahhhh tu ah perangai aku, serious memang nak pandang pun menyampah)

hahahaahahha, okay what aku bagi tahu perangai aku yang completely orang takkan suka. EHEKSZZZ

"Be with you is my sweetest dream. Be yours no one could imagine this feeling. INSYALLAH i wanna be your everything, for now, future, forever and always"


I want be your hardest goodbye and favorite Hello :D




No comments: