Wednesday, February 13, 2013

Tak sanggup hilang dia.....

Assalamualaikum....

Pagi pagi lagi aku dah bangun, sebabnyaaaa aku mimpi benda yang buruk, benda yang semua perempuan tak sanggup nak hadapi. well, mimpi tu mcm ni

Aku mimpi yang aku keluar dengan Amir, tapi waktu keluar tu dia busy dengan whatsapp, aku nak tengok dia tak bagi, pastu aku paksa jugak nak tengok siapa yang whatsapp, bila aku tengok, ada perempuan ni hantar text "sayang?" "sayang dekat sayang sangat sangat" apa lagi, bila tu aku terus call. dengan suara acah acah manja, dia cakap "sayang, call pun" aku pun terus maki aand baling phone amir tu. 

Tapi tu semua mimpi, tapi tulah yang semua perempuan takutka, aku taknak kehilangan dia mcam aku hilang Syafiq dulu, aku tak sanggup tinggalkan dia. walaupun dia kata dia tawar hati kat aku, walaupun aku tahu dia tak mungkin akan mencintai aku balik, walaupun dia taknak jumpa aku lagi. Tapi aku tak sanggup, hati aku dah hancur sehancurnya, perasaan aku semakin sakit. Aku nak dia kata cinta dekat aku setiap hari macam dili. Takde dugaan macam ni lagi. Aku tak kuat nak hadap semua ni. Aku takde tempat nak mengadu. Aku tahu semua akan ingat aku akan kuat, TAK!!! aku lemah, aku perlukan seseorang utk sabar dan memahami aku.

'YA ALLAH, aku tak sanggup hilang dia, aku tak sanggup nak tengok dia dengan perempuan lain, aku tak sanggup tengok dia menangis, aku tak sanggup tengok pimpin tangan perempuan lain YA ALLAH...... Hati aku dah hancur. Kalau benar dia jodoh yang telah engkau tulis untukku, kau kekalkan perasaan sayang dan cinta ini untukku YA ALLAH, seandainya dia bukan jodohku, kau buang semua rasa cinta cinta ini, kau gantikan dengan benci YA ALLAH'

Lagu ombak rindu sekarang macam sesuai je dengan apa yang aku rasa. *fefeling sedih sat*

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti


Tuhan tolong lembutkan hati dia

Untuk terima ku seadanya

Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku


p/s : if sayang baca ni, honey harap hubungan kita akan kekal dan jadi mcm dulu, honey tak sanggup nak hilang orang yang sanggup bertahan selama 2 tahun lebih untuk hubungan ni..... seandainya perasaan cinta di hati sayang dah hilang, bantulah honey utk lupakan sayang, berilah honey semangat utk teruskan hidup, walaupun hati hancur........ :'(


No comments: