Tuesday, February 12, 2013

peluang terakhir

Assalamualaikum :D

hidup ini mempunyai peluang, setiap peluang ada pengalaman, setiap pengalaman mendewasakan kita. Sedar atau tidak, peluang ini hanya datang sekali seumur hidup, bila peluang itu ditawarkan berulang kali, itu namanya jodoh. 

Peluang yg syira nak cakap ni  adalah tentang CINTA.... yes cinta. Cinta mempunyai banyak definisi sendiri. Tapi yang pasti, cinta ni adalah tentang 2 hati dan perasaan yang menghadapi dugaan dan pelbagai rintangan bersama, mereka yakin semua dugaan akan mengukuhkan lagi hubungan mereka. Itulah cinta...manusia memandang remeh terhadap cinta, cinta bukan mudah dicari tetapi dihayati. tak semua boleh rasakan cinta yang sama, setiap orang ada perasaan dan cinta yang berbeza kerana CINTA ini indah.







syira ada peluang terakhir untuk bersama dia yang syira cinta, syira taknak hilang dia dia macam mana syira hilang orang yang syira sayang dulu. Syira taknak ulang kesilapan yang sama. syira nak hidup yang bahagia macam pasangan lain. perasaan cinta itu unik, hanya syira tak tahu menghargai cinta yg ada depan mata. maaf sayang


No comments: